Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

anyáméknak a 74ben épült kádár kockában is 20 amperes van, elbírta volna a 25 ampert is ha nincs vezérelt áram ezért csak 20 lett a fő megszakító
úgy gondolom aki tud venni villanyos verdát nem putriban lakik ahol 16+10 amperes biztosíték van a nappali/éjszakai áramra
szóval ez a feltevésed bár igaz is lehetne nem az
nálunk is a 20+éve épült házon 16os bemenő alu vezetékek vannak lazán elbírná a 32 ampert ebből éjjel kell 2 amper.....
de ha csak 20 amperrel tölt a kocsi akkor is megvan délutántól reggelig annyi amivel 2x 50km távot elautózol -20fokban is
Szerintem a golyo lotyog a helyen,azert nem zar,meg a rugo is gyenge lehet,raprobalok az alis cuccra.

http://youtu.be/321oe5dqdg8?si=OKbAQxn8F4SKApjP
Ja, éppen néztem, hogy kintebb van jóval attól az úttól, amelyiken jártam. Majd megnézzük a vitarával.
https://geocaching.hu/caches.geo?id=1300
elég szar az út, ha szárazság van egy szakaszon elég odabaszós a homok motorral
egy nagyobb eső után közvetlenül jól járható
persze van több út is de mind szar
A múltkor jártam arra, de nem láttam. Megnéztem volna. Na mindegy majd legközelebb. Meglett a terepjáró, horgász autó?
A lakótelepen kívül, ahol 1f 16A van, ott sem lesz felhőtlen töltögetés. Meg általában sem.
Én blackiex felé haladtam, Szentlőrinc, Baksa, Villány, Pécs, Sásd útvonalon.
soltszentimre, csonka torony
Ez hol van?
én már nem motorozok, megöregedtem
Sajnos nem a tekero a gond.
Zart allasban ekkorat kotyog.

https://youtube.com/shorts/mEz...
Mi megyünk ebéd után! Déli irányba 😉
Na látszik, hogy olcsóbb lett a gázolaj 🤣
Én most tetőt ácsolok. Eddig még nem sikerült leesni és megvan a gerinc, szóval már van mihez kikötnöm magam 😆
Szerintem ez tévút. Felesleges funkció, és amúgy is aggódtok az akku degradáció miatt, majd pont erre fogod elcseszni a drága autó akkut 😆
Nekem úgy működik, hogy van egy 11kWh házi akkum. Ezt tölti a napelem. Amikor nem süt a nap ez kényelmesen elég. Amikor feltöltött akkor tölti a kocsit. Amit betölt a napelem azt el is autózom általában. Eszembe sincs kivenni belőle, meg felelsleges is, mert ha süt a nap akkor elég a 11kWh akku, ha nem süt pl télen egy hétig akkor meg az autó akku sem töltödött fel, nem fogok egy hétig arról fűteni, mert eleve kell plusz rátöltés a hálózatból. Ezek a házi akkuk elég olcsók. 16kWh most 500ezer forintba kerül nekem. 30kWh-val pedig már minden meg van oldva, még a fűtés is. (megfelelő rendszer esetén)
Sőt sokkal inkább az lesz, hogy ha tudom hogy napos idő lesz másnap akkor inkább áttöltöm a házi akkuból is az autóba a villanyt, hogy legyen hely benne amíg nem vagyok otthon.

A 3,7kW-os kimenet egy autón persze hasznos, de leginkább kempingezéshez, telekre, meg vészhelyzetre. A házat is elvinné de mint írtam nincs értelme. Az idő 99%-ban elegendő 600W a házamnak. A nagyobb fogyasztók jellemzően rövid ideig működnek. Talán a klíma ami 800W-ot is képes felvenni tartósan, meg a villanybojler ami 1800W és több óráig működik. Egy intelligens energia elosztással elegendő az 1*16Amper egy háztartásnak.
Mivel ugyis megallsz egy orara hugyozni meg szendvicset enni.
Meg az is lehet,hazaerek megnezem.
Mert országon belül hol van 1000km távolság? 🤣
Van elég töltő. A bővítés azért kell hogy a 150kW feletti töltők legyenek sok az európai autópályák mellett. Ne kelljen keresgélni, hanem tényleg bármelyik pihenőbe kiállsz, tudjál tölteni. Ugye ennek most csak kényelmi szerepe van, de később a nagyobb villanyautó elterjedés mellett forgalomszervezésileg is nagyban tehermentesíti az autópálya menti utakat.

Illetve vannak kevésbé forgalmas elhanyagolt régiók. Pl. Békéscsaba felé az M44-esen nincs rendes töltési lehetőség, meg a déli régió is viszonylag ritkás, de igazából itt már azért van néhány lehetőség.

Meg ha 1000km a hatótáv minek annyi töltő? Én most is elmegyek a Teslával gyakorlatilag bárhova oda vissza töltés nélkül, pedig nincs 1000km a hatótávom. Persze Nyíregyházáról Letényére meg vissza valóban nem járnám meg töltés nélkül, de azért ez nem annyira valós probléma.
https://www.plugshare.com/
kb. 40milliótól indul a 150kWh-s Nio ET7 ami képes 1000km felett menni. De a Nio inkább csak bérbe adja az akkut, és akku cserélő állomásai vannak, ahol 5perc alatt cserélik az akkut.
Az egyebkent nem lehet, hogy a plasztik tekero van kitagulva es nem forgatja el teljesen jo pozicioba a csapot?
Valami ebay-es eladas volt.
Nem is szokott veluk baj lenni, bar attol is fugg, kitol van.

Van olyan nagyker, akik autoszereloket szolgalnak ki es a lerendelt alkatreszt - ha megse kell - vissza lehet adni. Nem egyszer szoptuk be, hogy pl. feknyereg felujito szettbol ket karmantyu hianyzott vagy hogy hasznaltnak latszo, szemmel lathatoan mar beszerelt es eltort szekunder tuskeju gyujtotrafot kaptunk Tourmax-szos dobozban. Vagy mondjuk szivocsonk szettbol kivettek az o-gyurut es visszaadtak.
Na ez az igazi ! V2 , V4 , V8 ? Ugyan már ! V48 ! 🤔 💪
A csapom konkretan olyan mintha el se zartam volna,kicsit mozgatom a kart jobbra-balra es megall.Nem csak szivarog.
Tobbet vartam egy tourmaxtol.
De nekiesek es szetfurom.
Ez egy nyithato, pucolhato Mitsubishi benzinpumpa, de a bele kb. ugyanaz, mint a Honda lemezhazas szivattyujanak, a kis kerek gumilapkak az egyiranyu szelepek benne. Ha ott is van nemi rozsda vagy szutyok, az se zar magatol.

A Caltric ugyanaz a kinai cucc, mint a tobbi, csak egy jenki atcimkezo ceg forgalmazza. A Celox is ilyen 'brand'