Kawasaki kx25f

Sziasztok! Mivel motorvásárlás elött vagyok és nagyon nagyon szeretem a. 4 ütemű motorokat ezért egy 4T motort szeretnék vásárolni. Pontos típusa Kawasaki kx250f 2008 körüli évjárattal. Mivel nem vagyok a legjobb motoros így tudom hogy nagyon erős lenne ez a motor. De mivel nem szeretnék egy jó ideig motort venni ezért lenne pár kérdésem róla. 1. Ha mondjuk nem húzom neki rendessen akkor lehet e baja ( néha elnyelelem neki meg ilyenek csak nam tultáson végig) mivel cross motor.
2. Hogyan mennyek vele úgy hogy ne áljon kerékre alatam ha csak szimplán húzom a gázt?

Most jelenleg csak ennyi jutott eszembe de ha még eszembe jut valami akkor majd írok még. Köszike előre is!
Smoke98 2023. december 18.
A KX250 egy üzemórás krosszmotor, így is úgyis baja lesz, az a dolga.
Az oké de ha megyek vele úgy hogy nem hajtom annyira akkor nem lehet nagyon nagy baja nem?
egy 250 es 4 ütemű cross erős de azért nem gyűri maga alá a dombot :D de mivel üzemórás elég sűrűn kell szétborítani és egy komolyabb gatyábarázás kb 1500 euro és ezt vásárláskor illik elintézni utána használattól függően 1-2 szezononként ha nem akarod kukázni a blokkot ... persze akármikor közbe is lehetnek nem várt meglepetések de ez ilyen műfaj .... ha megnézed a táblázatot olajcserénként új dugót ír gyűrűkkel ..... na meg ugye tömítések 2-3 dugó jöhet a hajtókar vezlánc csapágyak szelepek jó móka ez már aki bírja zsebbel , arról nem is beszélve hogy egy 15 éves krosszmotor hányszor lett már szétborítva..
Ahogy Feri irja, gyakran kell hozzanyulni. Azert a blokk egy verseny blokk, hiaba babusgatod, magas a kompresszioja, 43 loero negyed literbol nem jatek, az "fogyasztja magat".
A Suzuki RMZ250 ikertestvere ez, a motor szinte ugyanaz, ha jol tudom. Ezek sporteszkozok, versenycelra olyanoknak, akik ala szponzor betolja a fedezetet annak, hogy cirka 10-15 orankent uj dugattyut, gyuruket, kuplungot, nagyszervizt kapjon.

YZ250-et szervizeltunk anno egy tizeneves amator versenyzonek, amig apu meg nem unta az evi 800-900 ezer Ft koltseget, ami a fenntartassal jar. Ha halkan nyomod, nyilvan nem 15 orankent kell dugattyut cserelni, de ha 25 orankent teszed, akkor is 250-300 euro plusz munkadij. Kuplung detto, egy valamire valo szett 80-150 euro plusz beszereles. Olajat es szurot gyakran kell cserelni es ebbe nem jo az olcso Mannol.

A karbantartas elhanyagolasa pedig meg ennel is joval dragabb tud lenni. A motor alig egy mazsa, minden konnyitett, vekonyitott es ki van benne centizve, nincs annyi biztonsagi tartalek benne, mint egy utcaiban.