1994 Gsxr 750 W karburátor fojtás

Sziasztok!
Van egy 1994-es suzuki gsxr 750-em, már a vizes.
Elvileg van a karburátorban fojtás, hisz a forgalmiban 74kw van, viszont eredetileg 82,5 kw.
Hol van a fojtás? Vagy milyen módon van fojtva?
Kisebbek a fúvókák vagy a síbernél van valami?
Előre is köszi ha tudja valaki :D
ezoltan 2024. május 8.
Valami olyan rémlik, hogy a porlasztó membrán feletti műa. sapkákban van valami műanyag határoló, amitől a tolattyú nem tud teljesen felcsúszni. Legalábbis úgy rémlik, hogy a német piacost így korlátozták le, valami német fórumon olvastam, jó régen.
Ha jön valaki jártasabb, esélyesen pontosít, vagy kijavít.
Ezt hallottam, bár nem véltem ilyet felfedezni, csak a 20-25 mm hosszú műanyagot ami megvezeti a benne lévő rugót.
Na meg az sem könnyít a helyzetemen, hogy nem tudom honnan származik a motor, csak annyit tudok hogy 2020-ban jött Magyarországra.
De köszönöm a választ!
A motorszám/vázszám elvileg tartalmazza a modellkódot.
Alant egy link a katalógushoz, a sajátodat kikeresve meglesz a régiókód (pl. E2 Anglia, E18 Svájc, stb.)

https://images.cmsnl.com/img/p...

A régiókód értelmezendő az alábbi oldalon találsz táblázatot:
https://www.motorcyclesparepar...

Legalább ennyivel is beljebb leszel. Még az is lehet, hogy csak a forgalmi van elbaszarintva, Magyarországon nem ritka jelenség (volt már VT500-asom, aminek a forgalmijában VF500F szerepelt...)
Köszönöm!
A szivocsonkok cikkszáma árulkodó, hogy melyik mérthez való. Ezt a homlokfelületükön tudod leolvasni.
Emlékeim szerint a nagy különbség, hogy eleve kisebb (36 mm-es ) mikuni porlsztók vannaka fojtott változaton. A nyitott változat a 38 mm-es porlasztokkal volt szerelve.
Az átalakítás költséges, mert kell egy 38 mm-es porlsztósor, cserélni kell a mindkét irányban a szívocsonkokat (légszürö felel, és a hengerfej fele is.) Nyilván lehet gányolni is, és erösebb emberek bele tudják nyomni a 36 mm-es szívotorkokba a 38 mm -es porlaszókat, csak jól fel kell izgatni! ;-D
A porlasztóra helyezzél nagy figyelmet, mert sok betegsége tud lenni, föleg az idö elörehaladtával kikopnak a tolattyú vezetök, kiszárad a fójtók tengelyénél a tömités, és falsol, megrepedezik a szivató tolattyújának a karmantyúja, és eltörhet a az oldalukon felfutó külsö rézcsö.
https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...