Gilera rc 125 top rally magas fordulaton darál

Mi lehet a gond?(gilera rc 125 top rally) karbi tisztítva fúvókákkal probálkoztam legszűrő új gyujtás jól beállitva powerszelep nyit zár kipufogó tisztítva végig gyertya uj iridiumos ngk de nem pörög ki magas fordulaton darál
4Tendúró 2024. január 28.
Az mit jelent hogy fúvókákkal próbálkoztál? A nem túl részletes leírásod alapján nekem túldúsulásnak tűnik.
Fúvókákat gyári adat szerint tettem bele és attol kissebbeket is és nagyából hasnlo volt a végeredmény igen valószínű túl dús és valószinű a gyertya hőértékem is magas lesz a napokban megprobálom egy kissebb hőértékű gyertyát mert ma állitgattam és kormos fekete a gyertyaképem
Próbálkoztam kissebb hőértékű gyertyával egy fokkal jobb lett de sajnos igyis hasonló a helyzet
A tűt próbáltad lejjebb tenni? Úszószint a gyári értéken? Az elmondottak alapján túl dús a keverék.
Ha nem benzinből kap irreálisan sokat, akkor lehet a levegője kevés. Nem tudom, milyen szűrő került rá, de ha pl. olajjal kezelt szivacs, lehet sok benne az olaj és emiatt nagy az ellenállása.
A tűn probáltam állitani már úszószintet meg nem probáltam nem tudom a gyári úszószintjének az adatait dellorto phbh 28 md karburátor gyári szivacsos légszűrő probáltam már szivacs nélkül is és nagyon minimalisan van olajozva
Köszönöm
Most az a jelenség hogy power szelep nyitása előtt dadog utána nyit és utána a többi fokozatban is hasonloan de ott ha visszább engedem a gázt akkor húz rendesen és leforgat minden fokozatot
Na, most próbálj emelni a tűn (egy ricninyit dúsíts). Amikor kicsit beljebb csukod a gázt, a tolattyú alatt megnő a légsebesség, erősebb lesz a Venturi hatás miatt a vákuum és a tű mellett nagyobb svunggal szívja fel a porlasztott üzemanyagot.
Minden állásba próbáltam a tűt állitani most a legalsó 4. Ricni ben van és igy a legjobb de igy ez a jelenség
Az úszószint állítása után lett ilyen, túl dúsból túl szegény?
Kicserélt tűszelep és tűszelep fészek és gyári úszószint állitás után!
Világos. Mennyit korrigáltál az úszón? Hány mm-en állt a mostanihoz képest?
Nem néztem csak simán beállitottam a gyári értékre
Most kapóra jönne arányaiban látni a dolgot. Mert ugye innen dúsítani kell valamennyit, nincs mese.
Vagy a fúvókával próbálsz feljebb menni, vagy az úszószinttel dúsítasz.
Jelenleg 130 as a fő 60 as alapjártai fúvóka van benne én a főfúvókára gondolok mert az úszószint az gyári adat szerint van beállitva megpróbálok nagyobb főfúvókát hátha egy 135-140es már helyre állitsa
jelenleg 135 ös van benne és a 4. Ricniben van a suber igy fehéres a gyertyakép de nyit a power menet közben csak 1 esben 2 esben játszanikell a gázzal hogy kipörögjön tehát keveset kap próbáltam 138,140,145, ös főfúvókával is de azzal meg kise nyit a pówer szelep annyira szaggat viszont azoknak a gyertyaképe meg benzines minimálisan fekete
Ez amúgy 100% ökölszabály? Én pl tovább szegényítettem volna a leírás alapján. Akár kisebb főfúvóval, vagy más tűprofillal.
Ökölszabálynak ökölszabály, hogy százalékra mennyi, passz :D
Mechanikus tolattyús karbinál a legtöbb esetben a szegény a keverék csinál ilyet és az a fizikai háttere, amit írtam - CV karbinál viszont sok esetben fordítva van, a dús keveréktől tud kifogyni a szuszból és gáz csukásra tér észhez. Nyilván porlasztója is válogatja, de ez egy elég egyszerű darab, klasszikus ferdén vágott kerek tolattyúval.
Kicsit fehéres szürkés a gyertyaképem
Az előző tűszelep akadt és az okozta az üzemanyag sokalást
Ezekkel a fúvókákkal próbáltam a súberrel állitani az összes állásban levegőcsavaron zárni nyitni negyedeket és nem tudom kisimitani hogy 0 ról ugy induljon hogy ne szaggasson mire kinyit a power szelep