Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fasza! Én már csak nagyon hobby szinten megyek, szezononként 2-4 ezer km... A két emberkének,akiket említettél, milyen motorja volt akkoriban?
Most van benne 70xxx km.
Én még mindig a zxr-el csapatom...
Hú nem csak az Én gépemen vannak róla képek!
Hírös lett a Husáng!
Hali!

Nem az enyém a motor, egyik haveromnál van/volt szerelésen...Hát így rád sajnos nem emlékszem,és a két említett név sem ismerős.
A Hyosung-od ra emlékszem,hogy egyszer találkoztunk a meki mögötti úton. Onnan ismertem meg hogy a 6 dugós fék fel van dobva konzollal : O)))) Még fotóm is van róla akkorról,mikor ott összefutottunk...
Szia!

Köszi a segítséget, már ketyereg a verda!
Pumpát Én is cseréltem már ez miatt. És megszűnt a jelenség! Rángatott ha kapott egy nagyobb terhelést.
A pumpában van kettő műanyag membrán amit a vákum mozgat, aztán van benne kettő gumi membrán ami a benzin áramlásáért felelős és megakadályozza a visszafolyást.
Nekem az egyik gumi membrán befordult a furatba amibe be van építve, és mind a kettő irányba engedte a benyát.
Ki lehet piszkálni, és megigazítani, de szerintem nem javít annyit rajta ugyanúgy vissza fog bújni. De ha fordítasz rajta akkor lehetséges hogy jó lesz. De ha nem felejtem el töltök fel róla képeket szétszedett állapotban. Nekem van egy otthon amit nem használok, mert abban nem jó az a bizonyos membrán.
Csak nem vettél egy Husángot.
Szerintem Te nem ismersz, mert nem sokszor futottunk össze, de a Vas Ádámot szerintem ismered, meg a Janit is. Az Ádám emlegetett sokszor mikor még meg volt a motorja és gurultunk.
Ha van kérdés még akkor nyugodtan keress.
Üdv
Szia!

Most néztem meg, az a tankon lévő csap vékonyabb csöcsére megy rá, az nyitja vákummal a csapot.
Sziasztok!

Gt 650-esnek a hátsó gumi szívócsövén van egy csöcs. Oda honnan megy vákuumcső? Akár képnek is örülnék.

Előre is köszi a segítséget!
heló mindenki!
eladnám a gépemet. nincs időm hajtani így teljesen feleslegesen áll itthon. 25 kw-os papíros (vissza alakítható) most nincs benne fojtás.
ha érdekel valakit jó áron akkor: kole.gege@freemail.hu
vagy 06 20 274 81 72 d.u vagyok csak elérhető. ha valakinek lenne autó csere az jöhet..:/
Akkor valószínűleg így is van! Nézd meg, nincs-e becsipődve valamelyik cső, jól vannak-e a vákumcsövek, nem szív-e falsot. HA ezek rendben, akkor meg kell nézni a benzincsapot, és a pumpát... Nem egyedi eset, járt már így több márkatárs is!
sziasztok
Van egy GT650 es Hyom és olyan problémám van hogy ha huzamosabb ideig 130 körüli vagy feletti tempóval megyek egyszer csak leáll mintha nem kapna üzemanyagot kisebb tempónál nem csinálja
Köszi a választ!

Rendben, nem is a kora a lényeg valóban, hanem az állapot.
Ha még ilyen 90-es évekbeli fzr-ek és társai mennek, akkor egy 2005-ös motor csak nem hagy cserben egy pár évig :)
Lehet de akkor én sem.
ELF mi? Nekem a 4 HP Ecoval nem volt gond.
Viszont ha akár egy ricnit is odébb tudod tenni alul a kart, akkor valami nem stimmel! Azon mintha rémlene egy jelölés is, hogy kell feltenni... Lehet valaki rosszul tette vissza?
Index elől nem gyári! Nekem elsőre csak ez tűnik fel...
Meg a régifajta tükör van rajta, így lehet, hogy a 2006/04 a forgalomba helyezés dátuma, és 2005-ös modell, de 250-es esetében ez teljesen mindegy. Műszaki - jó gumik esetén - nem ügy, nem kell tőle félni.
Nekem a gyári kipu nagyon bejön, nem is értem miért cserélik le.
Na ezt meg elbasztam

Ez már jó lesz
Kijelölted az alatta lévő számokat is? (nem egy sorban van a link).

De akkor próbálom így:

Hyo gt250r

Igaz kell rá műszaki is, de szerintem megérné, és egészen megbarátkoztam a sárga színnel. (eredetileg a piros és fekete tetszett leginkább)

Már visszaolvastam kb. az egész topikot, tényleg nagyon sok a pozitívum, nincs negatívum (a neve meg nem izgat, oktatóm mondta annak idején, hogy ő biztos nem venne ilyet, de én nem sznob családból származom :) )
Elf 10w 40. 200 km van benne. Tegnap bütyköltem. Kicsit feszített állapotban van a kuplung mist folyamatosan. Nem csúszik még viszont csak 1 mm a holtjáték. A fogastengelyen odébb raktam a kart egy két körömmel.
Háát akkor javaslom, cserélj olajat, és másféle olajat használj! Mi van benn most? Próba cseresznye. Mivel olajos a kuplung, okozhat kellemetlenségeket.
Hajrá-hajrá! A 250-es remek választás kezdésnek. Nem túl kicsi, akárhova elmegy, takarékos, tartja a tempót a forgalomban, szórakoztató.

Viszont a hirdetést nem tudtam megnézni!
Ja és írnék a Hyosung fórumba is, de nem igazán enged regisztrálni